Różnice - M11 a 120M/120MM1

Chcesz się czegoś dowiedzieć o technice stosowanej w pojadach KM? Masz problem natury technicznej? Napisz tutaj.

Moderator: mods

siekierowy

Post autor: siekierowy » 2010-07-01, 10:06

L11 oryginalnie miały tylko układ 2-0-2. Często dorabiano środkowe drzwi, ale w papierach to były nadal L11.

Awatar użytkownika
Kędzior
Administrator
Administrator
Posty: 4780
Rejestracja: 2007-02-20, 10:44
Lokalizacja: Nie
Kontakt:

Post autor: Kędzior » 2010-07-01, 13:26

ppln pisze:A to L11 z założenia jako podmiejskie nie miały układu 2-0-2 z 2-2-2 w wyjątkowych przypadkach? Po co 2-2-2 w normalnym podmiejskim?
siekierowy pisze:L11 oryginalnie miały tylko układ 2-0-2.
L11 z początku produkcji miały układ drzwi 2-2-2. W następnej serii oferowano L11 już tylko w układzie 2-0-2.
Nie wykonuję rysunków na zlecenia. | transportnews | bash.kmf | Rysunki @ fotokolej | Przegubowiec (ten nowy)
Eeeeeee, macarena!

Wełniak

Post autor: Wełniak » 2010-07-08, 12:28

Tak jak Kędzior napisał. Pierwotnie L11 nie różniło się znacząco od M11 (różnica była w przełożeniach skrzyni biegów - L11 był szybszy od M11, dodatkowo miejsca na bagaż podręczny pod sufitem) i miał troje drzwi w układzie 2-2-2. Jadnak na wniosek PKS-ów Zaczęto produkować wersję z drzwiami w układzie 2-0-2, które były oznaczane jako Jelcz L11/2.

siekierowy

Post autor: siekierowy » 2010-07-08, 12:50

Ja mam stare numery Auto Techniki Motoryzacyjnej i w jednym z nich jest opisany Jelcz L11 jako wchodzący dopiero do seryjnej produkcji. On ma układ drzwi 2-0-2.
Ale nie będę się o to kłócił, możliwe że miały układ drzwi 2-2-2.

JELCZU85

Post autor: JELCZU85 » 2010-08-29, 14:52

Mi się wydaje że pierwsze L 11 miały układ drzwi 2-0-2 . Własnie na wniosek zamawiających układ drzwi zmieniono na 2-2-2 lub pozostawiono jak w oryginale chociaż tez nie chcę się kłócić co do tego tematu.

http://phototrans.eu/14,97572,0,Jelcz_L11_710.html

Od kiedy pamiętam ta L11 miała zawsze układ drzwi 2-2-2 :D

wlocek369
Posty: 291
Rejestracja: 2009-05-10, 19:37
Lokalizacja: Włocławek

Re: Różnice - M11 a 120M/120MM1

Post autor: wlocek369 » 2017-03-30, 13:28

Ja natomiast mam nieco inne pytanie ale w części zgodne z tematem. Czym się różnią 120MM/1 od /2 bo kiedyś myślałem że zasadniczą różnicą jest inny wygląd czoła (a więc i rozmiar przedniego wyświetlacza) ale później okazało się że jednak niekoniecznie gdyż ostatnie /1 miały już czoło od późniejszej /2. Przepraszam za pomyłkę (tzn 2 z przodem od 1)
Ostatnio zmieniony 2017-03-31, 17:11 przez wlocek369, łącznie zmieniany 2 razy.
MPK Włocławek: Tyle rodzin biletów ile lini podmiejskich rozbieżność cen biletów wynosi 70 gr (2.60-3.30zł)

Awatar użytkownika
Marcin N
Posty: 3671
Rejestracja: 2010-05-03, 11:23
Lokalizacja: Łaziska Górne

Re: Różnice - M11 a 120M/120MM1

Post autor: Marcin N » 2017-03-31, 09:35

Silnikiem i skrzynią na pewno. Jakieś różnice oprócz wyglądu też są ale niech się wypowiedzą inni. Ja wersję MM/2 kojarzę tylko z nowym frontem.

ODPOWIEDZ